Alla inlägg den 14 januari 2014

Av Emilia Kangas - 14 januari 2014 19:46

Q: Vem spenderade du minst 2 timmar med idag?

A: Min klass, Linn, Ika och Katta


Q: Senaste filmen du såg?

A: Turbo


Q: Vem ringde du senast?

A: Pappa


Q: Vem ringde dej senast?

A: Anki


Q: Senaste sms:et?

A: Jag kommer till sjukhuset om 5 min.


Q: När såg du senast din mamma?

A: För 5 år sedan


Q: När såg du senast din pappa?

A: Tittar på honom nu ;)


Q: När vaknade du imorse?

A: 07:10


Q: Vad fick dej att skratta senast?

A: Katta, när hon berättade vad som hände idag xD


Q: Stationär eller bärbar dator?

A: Har bådde och, men min laptop är fullständigt sh*t.....


Q: Hur många kuddar i din säng?

A: 5-7....


Q: Har du tv i ditt rum?

A: Ja, men använder den typ aldrig!


Q: Är du social?

A: bland, men det finns nog dagar då jag är helt ensam..


Q: Med eller utan sällskap?

A: Lite både och... Kan nog vara runt folk och ibland är det helt kul, men jag tycker också om att vara ensam ibland och bara sitta och titta på film eller scrapbooka :)


Q: Favoritmat?

A: Oftast allt som går att äta... Nämen, pappas mat :)


Q: Favoritdessert?

A: Glass eller chokladpudding...


Q: Favoritglass?

A: B&J's och trio :)


Q: Kaffe, ja eller nej?

A Jaaaa!


Q: Vad äter du till frukost?

A: Ibland äter jag nån smörgås, men oftast ingenting...


Har tråkigt efter sjukhusbesök... :/

Av Emilia Kangas - 14 januari 2014 19:23

Idag var det en helt normal dag, förutom efter att det hade ringt att skoldan var slut så gick jag till skåpet bara för att få veta av mina klasskamrater att min bästa vän Katta hade fått ett epilepsi anfall nästsista timmen....... Jag höll på att börja storgråta! Så jag sprang o berättade åt linn och åt ika och sedan tog vi våra saker och gick ut..... Vi skakade helt galet av hur rädda vi var! Tack gode gud så var hon okej och hon hade typ inte vetat vad som hade hänt... Men hela hennes klass såg då det hände.. Nu fick pojkarna veta hur det är när nån får ett anfall iaf... >:( Men hon skickade åt mej då vi stod vid hållplatsen att hon var okej och att hon var vid sjukhuset så senare på dan så for jag, Linn och Ika och hälsade på henne :D Hon visste att jag skulle komma men inte att Linn och Ika:D Så hon blev ganska överraskad! Vi hade köpt blommor, karkki, choklad och ett kort :) Vi satt och talade om vad som hänt och om andra saker som är lite hemliga ;) Det har lite med kärlek att göra..... Haha:) Och så for vi ner och köpte lite läsk o sånt ^_^ Sedan kom Anki efter oss :( Vi hade viljat stanna längre, men vi har ju skola imorgon :( Katta får komma hem imorgon men hon kommer till skolan först på torsdag.. Saknar dej redan hanii! <3 Och det är typ det enda som hänt idag ;)

Puss & Kram
//Miili<3

Vid sjukhuset :) Puss, älskar mina bffs <3

Jaag ^_^

Presentation

"Don't use #YOLO as an excuse to do stupid things."- Wiz Khalifa

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards