Direktlänk till inlägg 14 januari 2014

Best friends forever Katta <3

Av Emilia Kangas - 14 januari 2014 19:23

Idag var det en helt normal dag, förutom efter att det hade ringt att skoldan var slut så gick jag till skåpet bara för att få veta av mina klasskamrater att min bästa vän Katta hade fått ett epilepsi anfall nästsista timmen....... Jag höll på att börja storgråta! Så jag sprang o berättade åt linn och åt ika och sedan tog vi våra saker och gick ut..... Vi skakade helt galet av hur rädda vi var! Tack gode gud så var hon okej och hon hade typ inte vetat vad som hade hänt... Men hela hennes klass såg då det hände.. Nu fick pojkarna veta hur det är när nån får ett anfall iaf... >:( Men hon skickade åt mej då vi stod vid hållplatsen att hon var okej och att hon var vid sjukhuset så senare på dan så for jag, Linn och Ika och hälsade på henne :D Hon visste att jag skulle komma men inte att Linn och Ika:D Så hon blev ganska överraskad! Vi hade köpt blommor, karkki, choklad och ett kort :) Vi satt och talade om vad som hänt och om andra saker som är lite hemliga ;) Det har lite med kärlek att göra..... Haha:) Och så for vi ner och köpte lite läsk o sånt ^_^ Sedan kom Anki efter oss :( Vi hade viljat stanna längre, men vi har ju skola imorgon :( Katta får komma hem imorgon men hon kommer till skolan först på torsdag.. Saknar dej redan hanii! <3 Och det är typ det enda som hänt idag ;)

Puss & Kram
//Miili<3

Vid sjukhuset :) Puss, älskar mina bffs <3

Jaag ^_^

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emilia Kangas - 21 juli 2014 15:47

Hej. Detta är mitt sista inlägg på denna sida. Har bytt bloggsida så för att fortsätta läsa om mig o mitt liv gå till: www.nattstad.se/emiliamariaslifee Tack o hej. ...

Av Emilia Kangas - 14 juli 2014 19:32


Tjääänare :) Idag städade jag rummet (omfg) o kände mej OTROLIGT produktiv eftersom jag tittade på Lost samtidigt 0_0 Hehe, ops x) Och väderprognosen för idag: Det åskade, blixtrade, regnade o blåste som faan runt 3 tiden idag.(!!) Inte f...

Av Emilia Kangas - 3 juli 2014 09:56


Hej hej. Nu har jag inte skrivit på länge, tack jag vet, men jag ska försöka skriva ett inlägg om dagen.. Men vad som ungefär har hänt under juni månad: Pissväder hela tiden, Desucon, Linn fyllde, jag fyllde (!!), midsommar, Katta fyllde, RIDLÄGER,...

Av Emilia Kangas - 2 juni 2014 09:29

Hej hej :) Äntligen är det sommarlov <3 Hade skolavslutning i förrgår, helt ok nog. Efteråt for jag till Ika  o sovde över, vi tog några foton, åt nå lite o sånt. Och idag ska jag till Jeppis, så  runt halv 6 så ska jag på bussen till Jakobstad. J...

Av Emilia Kangas - 23 maj 2014 21:48


Hejsan svejsan :) NU är vi inne på sista veckan i skolan o jag är såå taggad inför sommarlovet ...

Presentation

"Don't use #YOLO as an excuse to do stupid things."- Wiz Khalifa

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards