Alla inlägg under oktober 2013

Av Emilia Kangas - 27 oktober 2013 15:22

Hej :) Idag har det gått någotlunda trögt... Klockan är bara 4:/ Har städat rummet och tittat film med syrran :) Syrran och jag har gjort en liten "deal". Hon får en bint med kläder av mej så får jag en bunt med kläder av henne ;) Ganska praktiskt när man har samma storlek som sin 21 åriga syster :* Haha ^^ I fredags var jag, Ika, Linn och Katta på öppet hus:D Det var sista gången före revyn :/:/ Det var faktiskt ganska kiva ^^ Först for jag till Linn efter skolan och där pyntade vi våra masker och lagade efterrätt ^^ Sedan sminkade jag oss båda (bara för att jag är så proo) och så for vi iväg :D Enda riktigt störande där var pojkarna :/ Alltså dom har ju ett kök där som vi brukar sitta och snacka skit i, och pojkarna hade dragit dit ett bord och en bunt med fåtöljer. Pojkarna hade gått ut för en stund och vi gick och satte oss i köket då. Direkt vi hade satt oss ner så kom dom in! Hur visste dom att vi satte oss ner där då?? Det var ganska random..O_o Nåja, så började dom klaga på oss.... Och jag satt inne i ett hörn på en av dom jätte mjuka fåtöljerna då Esse kom in och sa att jag skulle flytta mej. Jag sa nej och då sa han att han kmr sätta sig på mej ifall jag inte flyttade mej. Jag brydde mej inte och satt bara kvar... Då frågade han bara om jag hade en väska med mej (och det hade jag, eftersom jag farit till Linn direkt efter skolan) och jag var bara tyst. "Så du har en väska med dej?" frågade Esse bara. Då var det nog upp direkt och ge honom platsen... Guud! Han är sååå jobbig ibland... Resten av kvällen satt vi och tittade skräckfilm, pratade, jagade bort pojkarna från bordet och åt godis ^^ Men det var kul :) När jag kom hem slocknade jag nästan direkt ^^ Blev nog nå sattans trött :p LoL ^^ SeeeS :*


//Miili<3

Från vänster till höger: Ika, Katta, jag & Linn ;)

Katta e nog sååå sööt ^^

A lottle :)

I'm never gonna behave !! xD

Fortsättning följer ;)

Ha! XD

Av Emilia Kangas - 5 oktober 2013 20:17

Hej :) Oj jösses... Det är nog konstigt hur osocial man kan vara under en heög :/ Kände mej lite forever alone idag när man inte hade någon kompis att vara med :( Nåja... Får leka social nån annan dag ^^ På tisdag har vi 10 km "test"... Får se hur det går ;) Hela "testet" går ut på att hela gymnastik gruppen ska springa 10 km... En mil :/ Eller man får välja om man vill springa 7,5 km eller 10 :) Jag funderar på att jag faktiskt ska ta och springa 10 ^^ Om man nu orkar :p LoL ;) Man får 90 min på sig att springa/gå ^^ Det är i skolan om ni undrade.... Jag vet, jag är så skillad på att förklara ^^ xD Ska ha med min Iphone så får jag lyssna på musik samtidigt;) Nog med det! Just nu gosar jag med kattungarna ^^ Malte ligger i famnen på mig (det är vaaarmt!) och Herman ligger på en filt bredvid mej ^^ Naaw vad dom e goooos :*


//Miili<3

Herman<3

Maltee <3<3

Presentation

"Don't use #YOLO as an excuse to do stupid things."- Wiz Khalifa

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards