Alla inlägg den 10 januari 2014

Av Emilia Kangas - 10 januari 2014 16:14

Idag har det gått allmänt slött, men nu är man äntligen hemma och får ha en kväll med Supernatural, popcorn och mina älskade kattungar :* Idag har skolan bara bestått av konstiga lekar på musik, tråkig engelska lektion, teckning, modde och hissa.... Fml... Bra ämne att avsluta skoldagen med alltså ... Bussresan hem var inte så dålig däremot :) Vi fick bordet i bussen iaf. Pojkarna blev  nu inte riktigt glada när dom märkte att vi satt där, men de e deras problem ;) LooL.. Nu är det bara 9 dagar tills pappa åker till Thailand... Alla tror att jag har nått fel då jag inte ville föjla med dit.. Nog skulle det ha varit helt kul att fara dit igen, men jag tänkte att pappa och Anki kunde få lite tid för sig själva... Men nästa år ska vi kanske till Grekland eller Turkiet... Men jag får ju åka till London, som återbetalning för att jag lämnar ensam hemma i 2 veckor. Så inte är det så dåligt ändå ;) Och han ska köpa e ny cap åt mejj. Nu orkar jag inte skriva destomera, ska laga en kopp varm choklad och sätta mejj och titta på Supernatural. 

 

Puss & Kram

 

    //Miili<3

Presentation

"Don't use #YOLO as an excuse to do stupid things."- Wiz Khalifa

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards