Alla inlägg under september 2013

Av Emilia Kangas - 19 september 2013 12:09

Heej^^ Just nu sitter jag och väntar utanför SÖ1 ;) Tråååååkigt :p Haha^^ Malte smet ut idag när jag gick in i badrummet.... LoL;) Jag är så j******vla trött efter igår... Och så har jag ont i benen.. Jag ska kanske fara och rida till Katta idag;) Kanske! Men jag ska fråga henne:* Det var allt för denna stund ;) Nu ska kag ha dubbel timme FyKe ;) :*


//Miili<3

Väntar på FyKe läraren...

Av Emilia Kangas - 18 september 2013 16:52

Heeeej :) Just nu e jag lite satans trött..... Idag var det friluftsdag i skolan och 7:orna gick hela vägen till Carpella och tillbaka :) Det var ganska kul i början.... Men sedan blev det bara tuuungt :( När vi kom fram till Carpella så fick vi en sockergris och ett glas saft ;) Vi hade huslig ekonomi dom 2 första timmarna (före vi började vandra) och vi lagade bärmuffins :D Dom blev jätte omnom ^^ Och sedan fick vi Woopies ;) LoL :D Men det var nog helt okeej idag ;) Oooooooh!! Igår kom Johanna med kissorna!! :D Jag fick döpa den ena ^^ Den heter nu Malatinn, men jag kallar honom Malte ;):):) LoL :):):) Det var allt för idag :*


//Miili<3

Utsikten vid Carpella ;)

Huslig ekonomi bär muffins ;)

Woopie ^^

Den ena kisson<3

Malteeeee<3

Meee:*

Av Emilia Kangas - 15 september 2013 20:20

Hej! Fyfaan, nu vet man hur det känns att ha baksmälla :p Haha! Nej, men jag, Katta, Ika och Linn hade skräckfilm maraton :D Hahaha:) Vi tittade skräckfilmer hela natten.... Idag har jag sovt typ 1 timme ungefär.... Dom for hem imorse klockan 11 ungefär... Men vi hade jätte kuul :D Vi hade sanning eller konsekvens, så satt vi och pratade och tittade film :) Det är typ vad vi gjorde från klockan 18.00 på lördagen den 14:de tills 09.00 på söndagen den 15:de.....Vi var uppe i 15 timmar....!! Idag var vi trötta... Vitto, trodde att jag skulle dö med mindre :p Usch.... Här är filmer jag rekommenderar:
- Pet semetary ( Jäääävligt läskig vid vissa delar, katten var speciellt creepy...)
- 1408 (Fyfaaan, spelar med huvudet på en!!)
- Whisper (Ganska klassiskt, alla dör, en efter en... Visserligen sovde jag nästan genom halva filmen... :$)
- The human centipide (Inte så läskig, men ÄCKLIG som faan!! Skitbra film, sorgligt slut dock, men den var bra lagad och hela filmen var bara toppen)

Och det var typ alla filmer vi tittade på ;) Resten av tiden satt vi mest och talade :):) Var lite allmänt i socker fyllan :*
Det var allt för detta inlägg ^^ LoL<3


//Miili<3

Ika, Linn och Katta :) Och en jädra massa godiiiiiiis :D

Jag i Ikas mössa ;)

Av Emilia Kangas - 11 september 2013 21:08

Hej:) Idag var det nog bara en helt "normal" skoldag... Vi hade huslig tre första timmarna vilket bestod av att vi lagade gröt och smörgås;) Resten av dagen hade vi engelska, matte och hissa... Hissa var rätt så tråkigt... Som vanligt då^^ Men vi talar mest bara om franska revolutionen... LoL:) Mär jag kom hem så åt jag någonting och spenderade typ resten av tiden med läxor... Vi har nämligen 4 läxor tills imorgon (!!) Usch! Allt var nog helt enkelt men vi har hållit på i modde att skriva nån slags "berättelse" och det skulle innehålla 5 olika delar.... Jag är på del 3!! Och, den ska vara klar tills imorgon... Fml! Idag fick jag oxå min (liiite) försenade födelsedags present av Bella:* En tröja från H&M :) Den är skiiiiiit snygg :* Thnx Bella:):):) Jag ska på öppet hus på fredag:) Igen:* Det är jätte kuul att vara där;) Förra veckan var jag med pappa och körde med mc:n och efteråt körde han mej (på samma gång) till öppet hus:) När vi kom dit var typ alla ute på gården! Lite cool entré elo na?? Haha^^ Men jag sa till Ika att jag kunde hjälpa till lite^^ Och så har vi hittat på olika slags sanning eller konsekvens oxå:D Guud... Vissa e ganska äckliga, typ den här ena konsekvensen var att man skulle låta den personen som satt på vänster sida om en göra ett sugmärke på en (!!) Jag och Ika skrattade rätt så länge åt det;) Den andra konsekvensen var att man skulle gå ut genom dörren, komma in igen och låtsas som om man just har haft världens bästa ligg! Men det slutade inte där;) Man skulle börja flirta med någon oxå xD LOL!! Haha! Men vi ska se hur många som vill vara med på detta, det brukar inte vara så mycket tjejer... Mest killar faktiskt.... Men nästan alla killar går i högis också:* LoL:) Nej, nu orkar jag inte skriva något meeer;*


//Miili<3

Jaag klockan 21.00 på kvällen...

Huslig ekonomi;)

Valpen och Roni:*

Nizze:D (Riktiga namn: Tottelina Tiptap Tornado) Valpens riktiga namn är Såkkan:)

Hojen ;);) <3

Av Emilia Kangas - 2 september 2013 19:48

Hej:) Idag var det tråkigt i skolan... Jag fattar inte varför man måste ha slöjd i skolan... Det suger! Nåja, efter tre hemska rimmar med slöjd så var det mat... Vi fick kalkon risotto...:p Usch... Efter skolan så for jag och Ika till stan:D Vi for först till Aschan och drack Chilly chai latte:) (omfg, såååååå gott!!) Sedan gick vi runt lite och tillslut for vi och bowla:D Jag slog 2 strikes!! Men Ika vann... Haha! LoL:):D Efter bowlingen gick vi till Ginatricot och H&M:) Vid H&M köpte jag nagellack^^ På väg mot något ställe (där vi skulle möta pappa) så gick vi förbi Asian Market:) I fönstret såg jag någonting som jag aldrig trodde att jag skulle se här... POCKY!!! Omg! Så jag köpte en låda med Pocky:D Världens godaste choklad pinnar:P Och sedan for vi hem:) Så jag har haft en asarolig dag:D seees:*


//Miili<3

Vart lite Spice Ice oxå:)

Haha:) Ika e stolt över sitt klot:)

Vid Aschan:*

Pockyyyyyyyy!!! Senast man såg dem var man i 30 graders Thailand:D

Av Emilia Kangas - 1 september 2013 19:14

Hej:) Alltås, blev lite allmänt störd på Saunalahti... Jag blev ju tvungen att byta abbonnemang när jag skaffade min Iphone 5:a, och mitt nät börjar funka först när mitt gamla kort ger upp... Men nu har jag haft Iphonen i över en vecka och har fortfarande inte fått något nät... Fuck my life... Jag kan inte ringa med den heller! Lite störande alltså... Screw that! Jag hoppas att ni har haft en bra villa avslutning:D Jag hade iallafall:* Till början vart jag nog lite besviken att man inte fick skjuta raketer eller smällare, men vi sköt ändå... Haha, vi e så duktiga på att följa regler:* Nä, men vi sköt mest smällare bara:) Jag skriver mera sen.... Sori:*



//Miili<3

Smält marschmellow på burk^^ Omnom:*

Skjuter lite raketer:)

Linn lyssnar på musik:):)

Utsikten:)

Strawberries?

Karkkiiiii???

Presentation

"Don't use #YOLO as an excuse to do stupid things."- Wiz Khalifa

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards