Alla inlägg den 12 januari 2014

Av Emilia Kangas - 12 januari 2014 12:36

Idag vaknade jag runt 12 tiden xD Sömntuta nr 1 här.. Efter att jag slängde på mej första bästaa kläderna jag kunde hitta så gick jag ner och tittade lite på t med pappa och Nicke (brorsan alltså). Vi tittade på nån random film som hette "Dude, where's my car"... Den var konstig.... Sedan gick jag och Nicke med doggisarna :) Vi gick runt hankmo och det tog ungefär en timme, mn det var bara för att våran golden retriver (stavning?) stannade hela tiden för det fastnade is klimpar under tassarna på honom.. :/ Då vi kom tillbaka så fixade vi mat och vatten åt dom och sedan gick jag in, för jag tyckte att det var så kallt där ute. Så nu sitter jag framför pappas dator och skriver detta inlägg :) Och chattar med mina sötisar till vänner <3 (Jag vet att ni läser detta) Usch, jag skulle måsta orka gå och duscha oxå... Somnade typ 1 igår för jag chattade med vännerna. Trött kan man nog vara efter det ;) Men resten av denna dag tänker jag inte göra så mycket... kanske fara till Linn... Vet inte ännu. Btw, orsaken till att jag inte lagt upp några bilder till dom senaste inläggen är för att jag använder pappas dator och jag har inga bilder på den... Jag måste skaffa en egen laptop. Skriver ett inlägg imorgon eller senare om det har hänt något :*


Puss & Kram

  //Miili<3  

Presentation

"Don't use #YOLO as an excuse to do stupid things."- Wiz Khalifa

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards