Alla inlägg under juli 2013

Av Emilia Kangas - 21 juli 2013 21:27

Hej:) Jag for ju till Sverige på fredagen;) Nu har vi varit till Kolmården i Stockholm och till min faster i Malmö:) Vi shoppade ganska mycket idag när vi var i Malmö^^ Jag fick 2 par jeans, 2 toppar, 2 T-shirtar och en scarf:) Jag vet faktiskt inte om hur många som läser min blogg, men det är ju iaf kul att någon gör det^^ Haha! Nu e vi påväg till min farbror och kusiner i Göteborg:) Okej, egentligen en liten bit utanför;) På tisdag ska vi till High Chapparal:D Man får uppleva lite vilda västern^^ LoL:):) Efter att vi varit till Göteborg så ska vi till Sundsvall:p Vi ska hälsa på min fammo & faffa:) Men det är väl typ allt..... I think :)





//Miili<3

Hjärtformad moln:);) <3

Den vackra utsikten från hotellrummet;)

Har aldrig sett något gulligare:*^^

[Bild]

Omnom! Gott med träd:)

Av Emilia Kangas - 16 juli 2013 23:06

Förlåt att jag inte har gjort ett inlägg på länge, men jag har bara inte orkat....
Tyvärr.... Jag testade ett nytt recept på choklad myffins, som var sjuukt gott;) Som du ser på bilden ovanför^^ Jag kan skriva receptet imr^^



//Miili<3

Presentation

"Don't use #YOLO as an excuse to do stupid things."- Wiz Khalifa

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards