Direktlänk till inlägg 20 februari 2014

20.2.2014

Av Emilia Kangas - 20 februari 2014 18:11

Hejsan svejsan :) Såhär har min vecka sett ut på ett ungefär:

Måndag: Tråkig, började med tre timmar textil sedan finska (inget speciellt hände) studiehandlendning och då valde vi tillval :) Jag valde; Bildkonst, franska, IT, psykologi och Black & White. Dagen avslutades med geografi... -_- For hem och tog de lugnt resten av dagen, men fick mitt nya telefon skal, så jag är nöjd nu iallafall :D

Tisdag: Lektioner; hälso, modersmål, finska, 2 timmar gymnastik och matematik. Inte var det något mer med den dagen :/

Onsdag: 3 timmar huslig, engelska, matte och Historia :) Vi fick sluta 10 min tidigare på matte bara gör att vi ville se på skidningen :) Och på hissa fick vi se på skidningen (DÅ FINLAND FICK GULD, YES!!!) och sedan på ishockey (Ryssland-Finland) varav Finland oxå vann (!!) :D Efter skolan for jag till stan med Agnes. Vi for till Sweet Wasa och åt sallad, gick i några affärer och så fick jag också köpt lite saker :) Inköp: En ny mascara (Miss Manga), 2 hairsprays (ena e åt syrran) och lösögonfransar. O de var väl typ det:)

Torsdag: Idag var det helt kul nog. Första 3 timmarna hade vi; Geografi, modersmål och religion. Efter maten hade vi matte och då fick vi sluta 5 minuter tidigare bara för att vi skulle till festsalen för att de var talangjakt! Men bi fick skitplatser... -_- Och Pisa och Cicci uppträdde och dom var JÄTTE duktiga! Och så kom Radio Lux dit så hela skolan tog gruppfoto med dom :) Det var kul när jag och Nattie var nästan längst fram (!!). Men alla som uppträdde var jätte duktiga. Imorgon är det fredag och äntligen öppet hus igen :) Skriver inlägg medan jag e där ;) Seeeees haniis :*

Kram & Puss
//Miili<3

Every brunette needs a blonde best friend <3

For till Linn i måndags (tror jag), vi bakade kladdkaksmugfin som bara var typ smet inuti xD

I onsdags fick jag skjuts av pappa till skolan... Satt där i typ hundra år..

Bakade bullaaa på onsdagen oxå :)

Hände mycket på onsdagen xD På Sweet wasa med Agnes :)

So beautiful på Seppälä xD

Idaag 6 timmen :) Jag e nog där mot höger ;) Jag sitter på Natties rygg :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emilia Kangas - 21 juli 2014 15:47

Hej. Detta är mitt sista inlägg på denna sida. Har bytt bloggsida så för att fortsätta läsa om mig o mitt liv gå till: www.nattstad.se/emiliamariaslifee Tack o hej. ...

Av Emilia Kangas - 14 juli 2014 19:32


Tjääänare :) Idag städade jag rummet (omfg) o kände mej OTROLIGT produktiv eftersom jag tittade på Lost samtidigt 0_0 Hehe, ops x) Och väderprognosen för idag: Det åskade, blixtrade, regnade o blåste som faan runt 3 tiden idag.(!!) Inte f...

Av Emilia Kangas - 3 juli 2014 09:56


Hej hej. Nu har jag inte skrivit på länge, tack jag vet, men jag ska försöka skriva ett inlägg om dagen.. Men vad som ungefär har hänt under juni månad: Pissväder hela tiden, Desucon, Linn fyllde, jag fyllde (!!), midsommar, Katta fyllde, RIDLÄGER,...

Av Emilia Kangas - 2 juni 2014 09:29

Hej hej :) Äntligen är det sommarlov <3 Hade skolavslutning i förrgår, helt ok nog. Efteråt for jag till Ika  o sovde över, vi tog några foton, åt nå lite o sånt. Och idag ska jag till Jeppis, så  runt halv 6 så ska jag på bussen till Jakobstad. J...

Av Emilia Kangas - 23 maj 2014 21:48


Hejsan svejsan :) NU är vi inne på sista veckan i skolan o jag är såå taggad inför sommarlovet ...

Presentation

"Don't use #YOLO as an excuse to do stupid things."- Wiz Khalifa

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards