Alla inlägg den 13 januari 2014

Av Emilia Kangas - 13 januari 2014 16:09

Idag har det varit en ganska normal skoldag, första 3 timmarna hade vi slöjd, varav jag bara satt och virkade.. Fjärde lektionen hade vi finska, femte studiehandledning och då for vi till köket och skolans husmor satt och berättade och skolans mat och sista timmen hade vi geografi... Men imorse gick jag nog ut till bussen i tid och vanligtvis är bussen vid mej ungefär 08.10, men idag stod jag där tills 08:30.... Bussfan var försenad! Så jag skickade åt Linn och frågade om bussen kommit till dom, men hon fick skjuts så hon hade ingen aning.... Men efter en stund kom Linn via min busshållplats så jag fick skjuts med dom :) Tack gode gud för det var så sakens kallt! Okeeej, det kanske inte låter så kallt när det bara var -13, men för nån som har haft plusgrader hela vintern så är det kallt som bara vaa... Men bussen kom ungefär 09:05 till skolan så dom blev inte så försenade ;) Och det var ju bra :) Nu sitter jag och tittar på Supernatural och har just ätit. Pappa kom just hem och jag sitter fastklistrad framför hans dator XD Jag tänkte göra ett till inlägg där jag ställer frågor och svarar på dom, men jag e så dålig på att komma på frågor så om ni har nå bra, kommentera bara <3


Puss & Kram

  //Miili<3

Av Emilia Kangas - 13 januari 2014 15:22

^•^Marilyn Monroe

...Så sant som det var sagt...                     ~



My life is'nt perfect | via Facebook


...Så sant som det var sagt...                   ~

Presentation

"Don't use #YOLO as an excuse to do stupid things."- Wiz Khalifa

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards