Alla inlägg under juli 2014

Av Emilia Kangas - 21 juli 2014 15:47

Hej. Detta är mitt sista inlägg på denna sida. Har bytt bloggsida så för att fortsätta läsa om mig o mitt liv gå till: www.nattstad.se/emiliamariaslifee

Tack o hej.

Av Emilia Kangas - 14 juli 2014 19:32

Tjääänare :)

Idag städade jag rummet (omfg) o kände mej OTROLIGT produktiv eftersom jag tittade på Lost samtidigt 0_0 Hehe, ops x)

Och väderprognosen för idag:
Det åskade, blixtrade, regnade o blåste som faan runt 3 tiden idag.(!!)
Inte för att vara pessimistisk, men fyfan va äcklit väder. Och nujust så är det ganska så fuktigt o geggit ute. Och eftersom jag är jag, så satt jag bara inne och inkrypt i ett hörn. Om ingen visste så, jag (hata är ett starkt ord, meen) hatar när det dundrar åpå sådär såsom det gjorde idag.

Annat som hänt denna vecka:
Jag tog hem min pupu, Svarten :)
Jag har maraton kollat på Lost (skitbra serie, rekommenderar den starkt).
Jag hade viljat fara på The Fault In Our Stars, meeen det skulle ha varit så lång kö, och den visas bara idag o imorgon (hur kort tid är inte det då?). Så istället för att köa o såna äckelheter så tänkte jag vänta tills den kommer ut på Swefilmer ist :)
Förra veckan så var det hett som bara vaa, så jag for till stranden typ varenda dag x) Varav, en dag då jag for med Katta, så var oxå vissa av pojkarna där, vilket slutade upp med att både jag o Katta blev i knuffade i vattnet 2 ggr var -_- Men annars var det helt kul nog.
Så that sums up allt från förra veckan typ. Hoppas ni har det bra,

Puss & Kram
//Miili<3

Svarten <3
(Otroligt påhittigt namn, ja vet)

Av Emilia Kangas - 3 juli 2014 09:56

Hej hej. Nu har jag inte skrivit på länge, tack jag vet, men jag ska försöka skriva ett inlägg om dagen.. Men vad som ungefär har hänt under juni månad:
Pissväder hela tiden, Desucon, Linn fyllde, jag fyllde (!!), midsommar, Katta fyllde, RIDLÄGER, hemma igen.., pappas fest, juni is over.
Så hela juni var ganska kul :) Men det hände något tragiskt också... Vår kära golden retriever, Nizze, gick bort 15.6 :( Rest in peace älskade Nizze <3

Men nu kommer det en ny månad, så då ska vi se vad som händer :) Ha de bra :)

Puss & Kram
//Miili<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

"Don't use #YOLO as an excuse to do stupid things."- Wiz Khalifa

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards