Alla inlägg under augusti 2013

Av Emilia Kangas - 25 augusti 2013 18:31

Hej:) Nu har jag äntligen fått min nya telefon:) Så nu har jag en Iphone 5 ;) Den e faktiskt riktigt bra;) Har inte sådär mycket appar på den och för den delen, ingen kan ringa åt mej ännu... Mitt gamla kort har inte slutat fungera:/ Men dagen efter att jag fick den så snodde Bella och Pisa den och tog MYCKET egopix! Herregud, jag hade över 100 bilder i slutet av dan... Och så tyckte Pisa att det skulle vara kul att ta bilder på vissa personer... Suck... Jag kan faktiskt inte fatta att jag har varit i skolan i 1 1/2 vecka i högis redan... So wierd O_o Har också varit på Juthbacka med syskonen^^ Fick köpt en college huppari och ett par nya örhängen:) Omfg, jag såg ett par så j*****************vla snygga skor alltså! Fuck, jag vill ha dom! Och så var det också en kjol jag vill ha... Inte för att den var dyr alltså, bara 68€ (Notera sarkasmen) Skorna var ett par högklackar i marinblå färg och vita i kanterna, dom var tårskor och på remmen som gick över tårna hade en rosett av plast... Men dom var bara såååååååååå jävla snygga!! (Ursäkta mitt språk, men jag talar sanning). Skorna kostade 65€... Fml, varför hade jag inte med mej mera pengar:( Kjolen var också marinblå och den var som upp på midjan och så gick den ner och sedan utåt... Man hittar den på deras hemsida: www.avlifestyle.fi ;) Så jädra snygga kläder! Allt är nog 50-tals stil, men det är just det som e så bra! :* Kjolen hette Punupkjol Charlotte de berry ^^ Sååååå underbar:* I''m inlove<3 Både i kjolen och i skorna:* //Miili<3

Av Emilia Kangas - 14 augusti 2013 17:34

Hej :) Nu har jag börjat i Korsholms högstadium... Idag var min andra dag och som lektioner hade jag dom 3 första huslig ekonomi, fjärde hade jag engelska, femte var matte (då spelade vi ett matte spel ;) Jag förlorade) Oh som sista lektion hade vi hissa... Usch.. Och för den delen så har vi en ganska konstig hissa lärare... Nåja, på lunchen fick vi fiskpinnar... Kan inte säga att di var nå god... :P Men vad kan man förvänta sig? De e ju skolmat...:(

Mitt vecko schema ser ut så här;

                   Måndag  Tisdag  Onsdag  Torsdag  Fredag          

9.00-9.45:  Textil       Hå       Huslig     BiGe      Musik

9.50-10.35  Textil      Modde  Huslig     Modde   Engelska

12.10-11.35 Textil     Finska  Huslig     Rella      Bild

12.10-12.55 Finska   Gymppa  Engelska Matte    Bild

13.10-13.55 Sh          Gymppa  Matte    FyKe      Modde

14.10-14.55 BiGe       Matte     Hissa     FyKe     Hissa

Idag hade jag huslig:) Det var ganska kul faktist:) Vi lagade en jordgubbsmilkshake:) Man skulle vara parvis så jag var med Pisa^_^ Och imrogon får vi en till bunt med nya böcker:P


                                          //Miili<3

    

Presentation

"Don't use #YOLO as an excuse to do stupid things."- Wiz Khalifa

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards