Direktlänk till inlägg 23 maj 2014

En explosion av färger

Av Emilia Kangas - 23 maj 2014 21:48

Hejsan svejsan :) NU är vi inne på sista veckan i skolan o jag är såå taggad inför sommarlovet <3
Jag har klänning o skor klart tills avslutningen o jag köpte skorna idag för 40? ungefär. Enkla svarta högklackade :) Åjj just ja! Jag har fääärgat hååret <3 Kopparrött :) Skitfint enligt mejj iaf. Bara några har kallat mejj Pippi -_- meen, jag tänker ta det som en komplimang :* Fittit synd för dom som sa det som en dålig sak :) Nåja, det var typ allt som hänt hittills... Ganska så tjill ere ju noo denhe sista vikon :) Jaja, vi kör på he!

Puss & Kram
//Miili<3

Aaaaaah! Ny hårfärg <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emilia Kangas - 21 juli 2014 15:47

Hej. Detta är mitt sista inlägg på denna sida. Har bytt bloggsida så för att fortsätta läsa om mig o mitt liv gå till: www.nattstad.se/emiliamariaslifee Tack o hej. ...

Av Emilia Kangas - 14 juli 2014 19:32


Tjääänare :) Idag städade jag rummet (omfg) o kände mej OTROLIGT produktiv eftersom jag tittade på Lost samtidigt 0_0 Hehe, ops x) Och väderprognosen för idag: Det åskade, blixtrade, regnade o blåste som faan runt 3 tiden idag.(!!) Inte f...

Av Emilia Kangas - 3 juli 2014 09:56


Hej hej. Nu har jag inte skrivit på länge, tack jag vet, men jag ska försöka skriva ett inlägg om dagen.. Men vad som ungefär har hänt under juni månad: Pissväder hela tiden, Desucon, Linn fyllde, jag fyllde (!!), midsommar, Katta fyllde, RIDLÄGER,...

Av Emilia Kangas - 2 juni 2014 09:29

Hej hej :) Äntligen är det sommarlov <3 Hade skolavslutning i förrgår, helt ok nog. Efteråt for jag till Ika  o sovde över, vi tog några foton, åt nå lite o sånt. Och idag ska jag till Jeppis, så  runt halv 6 så ska jag på bussen till Jakobstad. J...

Av Emilia Kangas - 9 maj 2014 11:51

Hej hej :) Jag har inte gjort ett inlägg på LÄNGE så jag tänkte att jag kanske skulle uppdatera folk.. Så för ungefäär 2 veckor sedan så var jag i London!  Och det var nog helt kul det också :) Köpte några nya saker så, det  var inte allt för dåligt....

Presentation

"Don't use #YOLO as an excuse to do stupid things."- Wiz Khalifa

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards