Alla inlägg under maj 2014

Av Emilia Kangas - 23 maj 2014 21:48

Hejsan svejsan :) NU är vi inne på sista veckan i skolan o jag är såå taggad inför sommarlovet <3
Jag har klänning o skor klart tills avslutningen o jag köpte skorna idag för 40? ungefär. Enkla svarta högklackade :) Åjj just ja! Jag har fääärgat hååret <3 Kopparrött :) Skitfint enligt mejj iaf. Bara några har kallat mejj Pippi -_- meen, jag tänker ta det som en komplimang :* Fittit synd för dom som sa det som en dålig sak :) Nåja, det var typ allt som hänt hittills... Ganska så tjill ere ju noo denhe sista vikon :) Jaja, vi kör på he!

Puss & Kram
//Miili<3

Aaaaaah! Ny hårfärg <3

Av Emilia Kangas - 9 maj 2014 11:51

Hej hej :) Jag har inte gjort ett inlägg på LÄNGE så jag tänkte att jag kanske skulle uppdatera folk.. Så för ungefäär 2 veckor sedan så var jag i London!  Och det var nog helt kul det också :) Köpte några nya saker så, det  var inte allt för dåligt. (Ni får bilder sedan, kan endast ladda upp foton via telen)

Sedan när jag kom tillbaka så for vi till stranden o chilla nå lite, trots att jag var helt jetlaggad och sjuk. Jag hade blivit förkyld 3 dagar före resan.. Och jag är ännu sjuk idag. Men nu är jag hemma, pga att jag har typ stegring eller nåt sånt skit. FML säger jag bara -_- 

 

Puss & Kram

  //Miili<3

 

Presentation

"Don't use #YOLO as an excuse to do stupid things."- Wiz Khalifa

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards