Alla inlägg under maj 2013

Av Emilia Kangas - 22 maj 2013 19:10

Hej:) Idag har femman och sexan varit på rundtur i Korsholm;) Vi satt ganska långt bak (jag, Bella, Mellos, Manda, Julia och Cicci);) Vi försökte även komma på vad alla kommuner i Korsholm heter;) Nåja, vi blev (nästan) tvingade^^ Haha:):) Passligt pinsamt när vi kom fram till Salt-vad-det-nu-hette... Det var ett utkiknings torn.... Jag vågade inte ens gå upp för första trappan........:/ Var man såde helt forever alone där nere:( Och det var såååååå varmt i bussen! Och (ofc) klaga pojkarna på oss när vi satte och sjöng....:/ På bilderna ser ni Utkiknings tornet på bild 1,3 och 4 ;) Bild 2: Replot bron^^

//Miili<3

Av Emilia Kangas - 20 maj 2013 13:42

Hej! Jag har börjat att dislika musik... Nog när man har Camilla i det ämnet.....:(>:(Vi hade just gitarr test.. Eller bas test.... Så att säga... I'm bored... Jag orkar inte läsa, så jag sket i det.... :/ Och nu är det en massa noobs här... Minus flickorna alltså;):) Haha:) Imorse var jag så pass duktig att jag tapåade mobilen i trappan... Fml.. Nu orkar jag inte skriva något mer...:*

//Miili<3

Av Emilia Kangas - 16 maj 2013 08:22

Hej! Just nu sitter jag i en buss på väg till ett museum...:/ Jag sitter ensam, men det gör väl inte så där mycket... Tror jag.. Ganska tråkigt, med tanke på att dom andra sitter och talar, men jag kan inte säga någonting... Mest för att jag inte har någon att tala med:/:/ Igår var jag till stan med Anki;) Vi letade efter en ny bikini åt mej:) Och nu har jag en^^ Den är vinröd:) And I love it;) Men imorgon har vi finska ord prov.. Och jag har inte börjat öva ännu... Fml.... Skit.. Nåja, nu ska vi snart stiga av så jag kan inte skriva nå mer;)

//Miili<3

Av Emilia Kangas - 14 maj 2013 16:24

Hej! Den 29:e ska hela klassen spela brännboll mot våra föräldrar;) Haha:) Vi är ganska säkra på att vi kommer att vinna:) Det blir 6:a vs föräldrarna;) LoL:)

På bilderna ser ni olika trupper som uppträdde igår på Vårfesten^^
$ees:)

//Miili<3

Av Emilia Kangas - 13 maj 2013 17:06

Hej:) Just nu sitter jag och tittar på Vårfesten;) Vi ska uppträda först efter pausen...:/ På bilderna ser du hela gymnastik salen i Variska skola:);) Haha:) Nu uppträder några pojkar som är typ 5 år;) Dom är sååååå söta^^ ? Jag lägger upp mera bilder sen;)

Av Emilia Kangas - 12 maj 2013 11:59

Hej! Idag är det morsdagen:):) Det är även den 7 morsdagen utan mamma....:/:( Ganska synd....:(:/ Jag har gymppa idag;) Idag ska vi vara 2 timmar o_O Nest fmr att imorgon så har vi Vårfest.... Vi vet inte ens vilken tid Vårfesten ska vara! Suck... Men klockan 4 ska jag till Pisa;) Det ska bli kul^^

På bilden ser du Nizze och Valpen^^ Och jag.... Vi tvättade hundarna idag;) Det var kuul, förutom det faktum att Valpen rec mej på benet... Det var nog i misstag men det tog ganska ont:(:)
Sees noobies^^

//Miili<3

Av Emilia Kangas - 11 maj 2013 19:35

Hej! Jag har varit på powerwalk idag:) Haha^^ Vädret var underbart:):) Sommaren är på väg!:D
Cavalier king charles spaniels är jätte söta^_^ Bella ska kanske skaffa en:) (Bella är min ena kompis). Men dom är ganska dyra:/ Dom kostar cirka 1300?! O_o Jag kommer inte på något mer att skriva, men jag gör ett till inlägg imorgon^^

//Miili<3

Av Emilia Kangas - 11 maj 2013 09:21

Hej! Idag vaknade jag klockan 8.... Såde på tal om jobbit:/;) Pappa fick sina presenter också;):) Men efter lunch ska jag dekorera tårtan^^ Hoppas jag hinner göra det före Anki kommer hem...... Seriöst! Igår skulle jag laga fyllningen i tårtan och Anki försökte "hjälpa" till hela jävla tiden! Så störande!! :(:( Nåja... Johanna har blivit frisk^^ Haha:):) Hon ha kasta upp i förrgår...:/:p Men nu är hon frisk ^^ Hoppas jag:):)

Presentation

"Don't use #YOLO as an excuse to do stupid things."- Wiz Khalifa

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards