Direktlänk till inlägg 15 januari 2014

Slöaste dagen nånsin...

Av Emilia Kangas - 15 januari 2014 16:09

Denna dag började med att jag försov mej och blev väckt av pappa som tyckte att han kunde skjutsa mej fast jag hade 25 min före jag skulle börja gå mot bussen... Men inte kan man klaga, slapp ju att stå ute i kylan ;) När jag kom till skolan var jag så sjukt trött! Men jag satte mej ner och väntade på att det skulle ringa in... Efter morgonsamlingen for vi vidare till huslig ekonomi, och då lagade vi fransk fisksoppa, oststänger och våfflor :) Jag lagade våfflorna och själv tyckte jag att dom blev jättegoda :) Andra timmen skulle alla samlas i gympa salen för att rektorn skulle tala om lite allt möjligt, men det var så trångt där! Vi blev tvungna att sitta på golvet och först la dom oss i rader och sedan skulle vi sitta ner också.. Fatta att man typ blev på trampad när man skulle stiga upp också... Aj, säger jag bara. Efter 2 timmar med huslig så hade vi engelska, vi läste och översatte nån random text. Sedan matte, då räknade vi typ bara. Till sist hissa, men vi skulle göra några frågor så man höll på att somna med mindre.. Efter skoldagen så gick jag bara till skåpet och hämtade min jacka och gick ut. Det blev lite ensamt på bussen, för Ika hade stuckit till Kotipizza, Katta var på sjukhuset och Linn kom visserligen nog med bussen men hoppade av i Kvevlax redan såå.... Tillslut kom jag hem och då kom Johanna och nu har vi just ätit och jag har lagat 1/4 av läxorna...  Och nu borde Katta kanske ha kommit hem :) Så hon kommer till skolan imorgon:D Men det är nog allt som har hänt idag ;)


Puss & Kram

  //Miili<3



The Point | via Tumblr     Thats it  (1) Tumblr    :)

I want it! <3                                      We Heart It

~                                                 
                 ~True~


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emilia Kangas - 21 juli 2014 15:47

Hej. Detta är mitt sista inlägg på denna sida. Har bytt bloggsida så för att fortsätta läsa om mig o mitt liv gå till: www.nattstad.se/emiliamariaslifee Tack o hej. ...

Av Emilia Kangas - 14 juli 2014 19:32


Tjääänare :) Idag städade jag rummet (omfg) o kände mej OTROLIGT produktiv eftersom jag tittade på Lost samtidigt 0_0 Hehe, ops x) Och väderprognosen för idag: Det åskade, blixtrade, regnade o blåste som faan runt 3 tiden idag.(!!) Inte f...

Av Emilia Kangas - 3 juli 2014 09:56


Hej hej. Nu har jag inte skrivit på länge, tack jag vet, men jag ska försöka skriva ett inlägg om dagen.. Men vad som ungefär har hänt under juni månad: Pissväder hela tiden, Desucon, Linn fyllde, jag fyllde (!!), midsommar, Katta fyllde, RIDLÄGER,...

Av Emilia Kangas - 2 juni 2014 09:29

Hej hej :) Äntligen är det sommarlov <3 Hade skolavslutning i förrgår, helt ok nog. Efteråt for jag till Ika  o sovde över, vi tog några foton, åt nå lite o sånt. Och idag ska jag till Jeppis, så  runt halv 6 så ska jag på bussen till Jakobstad. J...

Av Emilia Kangas - 23 maj 2014 21:48


Hejsan svejsan :) NU är vi inne på sista veckan i skolan o jag är såå taggad inför sommarlovet ...

Presentation

"Don't use #YOLO as an excuse to do stupid things."- Wiz Khalifa

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards