Alla inlägg den 4 februari 2014

Av Emilia Kangas - 4 februari 2014 17:48

Fredag: Jag for till ÖH (öppet hus) och där talade jag med killarna typ hela kvällen, och hade kuul. Vi var inte så snälla för vi kasta tårta i fejset på vissa av pojkarna XD Det var skitkuul, så vi satt o asgarvade åt dem!  Men sedan slängde Ika grädde i fejse på mejj..... Men det var en kuuul kvääll :)


Lördag: Jag städade rummet på en timme och sedan kom Melinda till mej runt 7 tiden. Vi talade skit, åt B&J's, karkki och tittade film :) Vi var uppe till typ 5 på morgonen... Vi tittade på The Conjuring, Americn Pie, Silent Hill och halva How To Lose A Guy In 10 Days..


Söndag: Melinda for hem tyyp 12 tiden och jag satt och tittade på Jersey Shore... Addicted!! 


Måndag: Katta kom till mej efter skolan, vi bakade morotskaka (som bleev skiiiiitgott!), talade och gick ut med doggisarna :) Det var jättekuul, för jag och Katta har inte gjort nånting på länge... <3 u Katta! 


Tisdag: Jag for till skolan, var där i 6 timmar, kom hem och kramade pappa för dom hade kommit heem! Om ingen visste detta, så min pappa och hans flickvän hade farit till Thailand för 2 veckor men jag ville inte följa med så syrran bodde hos oss under tiden dom var borta :) Nåjaaa! Idag kom dom hem och hade köpt en massa saker:) Så jag fick; 2 nya cappar, 2 askar koalakex, pocky, converse,  Ed Hardy tröja och nya högtalare ;) Love it!! Det är allt som har hänt idag och hittills ;) 


Allmänt:

Bästa serier som jag tittar på just nu:

- Jersey shore!! (Kan inte få nog av det! Tittade ut 4 säsonger på en halv vecka XD)

- How I Met Your Mother (Älskar den serien! Kan titta samma avsnitt 1000 ggr om...)
- Modern Family (oxå en jättebra serie! Så kuul att titta pååå)

- Ghost Whisperer (lite läskig, men annars bra) 

- Once Upon A Time (om man tycker om sagor, då är den världens bästa, men bra sådär annars oxåå) 


Bästa låtarna just nu:

- Don't wake me up-Chris Brown

- International love-Chris Brown & Pitbull

- Rap God-Eminem

- Sick bubblegum-Skrillex

- Scary monsters and nice sprites-Skrillex

- So what-Pink

- F*ckin'  perfect-Pink

- Hey brother-Avicii

- Wake me up-Avicii

- Timber-Pitbull & Ke$ha

- Demons-Imagine Dragons

- Radioactive-Imagine Dragons

- Counting stars-One republic

- Midnight Memories-One direction

- Happily-One direction

- Strong-One direction



Puss & Kram

  //Miili<3

Presentation

"Don't use #YOLO as an excuse to do stupid things."- Wiz Khalifa

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards