Alla inlägg den 16 november 2013

Av Emilia Kangas - 16 november 2013 22:47

Tjena :) Idag har jag varit på stan med Patricia, Linn och Agnes :) Vi gick runt och shoppade och sedan for vi till Spices^^ Bara för att man kan. LoL :) Efter att vi ätit (underbar maat) gick vi och handlade lite meera :) Men jag hade jättekul idag och känner mej nöjd när jag fick köpt vad jag skulle :) I'm so proud ^^ När kag kom hem satt hela familjen samlad och jag myste med lite glögg och sedan tittade vi på AFV (America's funniest home videos) och sedan en film som handlade om ett Fat Camp... Tyyp ;) Men den var ganska humor :)

//Miili<3

God mat vid Spices :)<3

Myys med Herman <3

Haha^^ Tyckte Malte såg så kul ut, så jag kände mej tvungen att ta en bild^^ Förlåt om den är lite suddig, men han rörde på sig:/

Fick köpt en huppari, ett nytt Iphone skal, ett magbälte, en bh och två par mysiga strumpor ^^ (Har sedan typ världens sämsta belysning i mitt rum...)

Presentation

"Don't use #YOLO as an excuse to do stupid things."- Wiz Khalifa

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards