Direktlänk till inlägg 25 augusti 2013

25.8.2013

Av Emilia Kangas - 25 augusti 2013 18:31

Hej:) Nu har jag äntligen fått min nya telefon:) Så nu har jag en Iphone 5 ;) Den e faktiskt riktigt bra;) Har inte sådär mycket appar på den och för den delen, ingen kan ringa åt mej ännu... Mitt gamla kort har inte slutat fungera:/ Men dagen efter att jag fick den så snodde Bella och Pisa den och tog MYCKET egopix! Herregud, jag hade över 100 bilder i slutet av dan... Och så tyckte Pisa att det skulle vara kul att ta bilder på vissa personer... Suck... Jag kan faktiskt inte fatta att jag har varit i skolan i 1 1/2 vecka i högis redan... So wierd O_o Har också varit på Juthbacka med syskonen^^ Fick köpt en college huppari och ett par nya örhängen:) Omfg, jag såg ett par så j*****************vla snygga skor alltså! Fuck, jag vill ha dom! Och så var det också en kjol jag vill ha... Inte för att den var dyr alltså, bara 68€ (Notera sarkasmen) Skorna var ett par högklackar i marinblå färg och vita i kanterna, dom var tårskor och på remmen som gick över tårna hade en rosett av plast... Men dom var bara såååååååååå jävla snygga!! (Ursäkta mitt språk, men jag talar sanning). Skorna kostade 65€... Fml, varför hade jag inte med mej mera pengar:( Kjolen var också marinblå och den var som upp på midjan och så gick den ner och sedan utåt... Man hittar den på deras hemsida: www.avlifestyle.fi ;) Så jädra snygga kläder! Allt är nog 50-tals stil, men det är just det som e så bra! :* Kjolen hette Punupkjol Charlotte de berry ^^ Sååååå underbar:* I''m inlove<3 Både i kjolen och i skorna:* //Miili<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emilia Kangas - 21 juli 2014 15:47

Hej. Detta är mitt sista inlägg på denna sida. Har bytt bloggsida så för att fortsätta läsa om mig o mitt liv gå till: www.nattstad.se/emiliamariaslifee Tack o hej. ...

Av Emilia Kangas - 14 juli 2014 19:32


Tjääänare :) Idag städade jag rummet (omfg) o kände mej OTROLIGT produktiv eftersom jag tittade på Lost samtidigt 0_0 Hehe, ops x) Och väderprognosen för idag: Det åskade, blixtrade, regnade o blåste som faan runt 3 tiden idag.(!!) Inte f...

Av Emilia Kangas - 3 juli 2014 09:56


Hej hej. Nu har jag inte skrivit på länge, tack jag vet, men jag ska försöka skriva ett inlägg om dagen.. Men vad som ungefär har hänt under juni månad: Pissväder hela tiden, Desucon, Linn fyllde, jag fyllde (!!), midsommar, Katta fyllde, RIDLÄGER,...

Av Emilia Kangas - 2 juni 2014 09:29

Hej hej :) Äntligen är det sommarlov <3 Hade skolavslutning i förrgår, helt ok nog. Efteråt for jag till Ika  o sovde över, vi tog några foton, åt nå lite o sånt. Och idag ska jag till Jeppis, så  runt halv 6 så ska jag på bussen till Jakobstad. J...

Av Emilia Kangas - 23 maj 2014 21:48


Hejsan svejsan :) NU är vi inne på sista veckan i skolan o jag är såå taggad inför sommarlovet ...

Presentation

"Don't use #YOLO as an excuse to do stupid things."- Wiz Khalifa

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards